Skip to content

GRATIS FRAGT

For ordre over 350kr

GRATIS FIL-TJEK

Før produktion

HURTIG LEVERING

1-3 arbejdsdage

0
0,00 DKK

Cart

Ingen varer i kurven.

MONTERING AF BILREKLAME

Opsætning af folie på bil

Før du monterer reklamefolie på din bil, er det en god ide at læse vores guide nedenfor.

  1. Skrab folien – For at sikre, at bogstaverne bliver siddende på overføringspapiret, når du fjerner bagpapiret, er det en god ide at lægge folien ned på en bordplade med bogstaverne opad og skrabe henover overføringspapiret
  2. Rengør bilen – Rengør bilen grundigt dér, hvor du vil påsætte folien, brug fx. sprit, isopropylalkohol eller vores velegnede renseservietter. Bemærk at bilens overflade mindst skal være 5 grader varm, for at folien kan sættes fast. Om vinteren kan det derfor være en fordel at montere folien i en garage, hvor du samtidig sikrer, at der ikke kommer regndråber eller andet ind under folien.
  3. Sæt folien på med malertape – Brug et stykke malertape til at sætte folien midlertidigt fast på bilen, så du er sikker på, at reklamen kommer til at sidde lige.
  4. Tag bagpapiret af – Fjern forsigtigt bagpapiret fra folien. Følger bogstaverne ikke med, så skraber du overføringspapiret grundigt på igen og forsøger på ny. Du kan evt. bruge spidsen af en kniv til lige så stille at løsne et bogstav fra bagpapiret. Og så monterer du folien med en folieskraber, sådan at folien fæstnes godt uden luftbobler.
  5. Fjern overføringspapiret – Når du har monteret folien uden luftbobler, kan du tage overføringspapiret af ved forsigtigt at trække i papiret i en vinkel på 180 grader.
  6. Varm efter – Brug til sidst en varmeblæser (eller føntørrer) til at varme folien efter, mens du gnider folien med din folieskraber.

Anbefalinger ved montering af bilreklame

Når du skal montere reklame på bilen, er det vigtigt at overveje, hvordan du får mest mulig synlighed. Da bilen jo ofte er i bevægelse og dem, der betragter din reklame, også som regel er i bevægelse, er det væsentligt, at du tænker ved at fatte dig i korthed og samtidig, at du laver folien så stor som muligt. Læseren har nemlig kun meget kort tid til at læse og afkode dit budskab.

0/5 (0 Reviews)
Scroll To Top